Monday, November 29, 2004


.این هم از اولین امتحان نیم ترم!واسه خودش ماجرایی داشت
مثلا امروز قرار بود امتحانمون سر ساعت هفت و نیم دیگه شروع شده باشه.اما جالبیش اینجاس که ساعت 8 اینا بود که هنوز همه سر جاهاشون نبودن.یعنی چون کل مدرسه امتحان داشتن اینجوری تنظیم شده بود که بچه ها تو کلاس ها پخش شن که مثلا من که سوم ام پیش یکی که مثلا اوله بشینم .بعد هفت و بیست دقیقه اینا بود که تازه لیست اسمایی رو که توی هر کلاس باید می بودن رو به در هر کلاس زدن.حالا تو بودی و کلی آدم که میخواستن اسمشونو پیدا کنن اونم بین9 -8 تا کلاس توی راهرو های تنگ.حالا بعد از کلی دردسر و اتلاف این همه وقت که جات رو پیدا کردی,تازه پای بلندگو میگن امتحان برگذار نمیشه.(آخرشم من نفهمیدم چرا)دوباره همه برگشتن سر کلاساشون. تازه نشسته بودیم که فهمیدیم معلم شیمیمون گفته که میخواد امتحانش رو از سوما حتما بگیره و کاری به برنامه های مدرسه نداره.خلاصه دوباره یکی دوتا کلاس خالی برای ما گیر اوردن که پخش شیم توشون و بالاخره این امتحان برگذار شد.البته بگذریم از سوال های جالب داده شده که پر از غلط بودن و هر 30 ثانیه یکبار میومدن و میگفتن مثلا بچه ها سوال فلان این قسمتش غلطه تغییرش بدید
!حالا من نمیدونم مدرسه چه انتظاری از بچه ها داره با این امتحان برگذار کردنش
من که کلی به این کاراشون خندیدم.هرچند که این وقتی که به این راحتی تلف کردن کلی ارزشمند بود و می تونست کلی مفید واقع بشه
!الآن که نگاه میکنم میبینم که فقط یه برنامه ریزی درست چقدر میتونه مفید واقع بشه