Saturday, April 02, 2005


.خب بالاخره بعد از کلی وقت اومدم که آپدیت کنم
.یه چند روزی رفتیم دیزین..جای همه خالی
!با اینکه دلی از عزا در آوردم اما عالی نبود.البته روز اولش فوق العاده بود اما هی نزول کرد
روز اول هم هوا خوب بود...هم برف عالی بود...پیست هم خلوت...خلاصه فوق العاده بود.مخصوصا که تعدادمون هم بد نبود.من و دادشم و دو تا از فامیلامون.عموم اینا هم بودن.اما با ما اسکی نمیکردن.روز دومش هم در کل بد نبود.اما خب یه ذره شلوغ بود.هوا هم یه ذره گرم بود .منم که تنها بودم.البته بازم عموم اینا بودن اما با من اسکی نمیکردن.خلاصه بدک نبود.عوضش روز سوم.پیست غلغله بود...برف پاییناش شلاب بود...منم که تنها بودم(که این خودش خیلی بده به نظر من)...هوا هم به شدت گرم بود.با اینکه من کلی ضدآفتاب زده بودم اما پوستم به معنای واقعی کلمه سوخت.انقدر که تا دو روز همه ش کرم رو صورتم بود و کلی می سوخت.حتی دست هم نمیتونستم بهش بزنم.
!:_sالآنم که پوست پوست شده و میریزه!مثل مارا پوست انداختم
!:)به هر حال خوب بود


راستی من به خودم افتخار میکنم.تقریبا همه ی تکلیفای عیدم و نوشتم.به جز حسابان که 150 تاشو نوشتم 30 تاش مونده و فیزیک که از 70 تا 60 تا شو نوشتم.