Friday, May 27, 2005


ديروز بعد از امتحان دوستم با نگراني اومد گفت بچه ها من صبح تو كيفم 10تومن پول داشتم اما الآن نيست!!
.هي ما بهش گفتيم مگه ميشه.درست بگرد...اصلا مطمئني ...و اين حرفا
بعد من كيف پولم رو در آوردم كه ببينم چقدر دارم شايد بتونم كمكش كنم.بعد وقتي درش رو باز كردم يه دفعه شوكه شدم!خاليه خالي بود.همينطور هم ماله بقيه ي دوستام!!!!!مال من و 3 تا از دوستام كه كيفامون همه كنار هم بود خاليه خالي شده بود.
نميدونم كي اينكار رو ممكن بوده كرده باشه. از كلي مدرسه ي مختلف اونجان.نميدونم اميدوارم حداقل يكي بوده باشه كه واقعا نياز داشته و از روي تفريح اين كار رو نكرده باشه.حداقل اگه يكي باشه كه از روي نياز يعني واقعا نياز داشته دلم نميسوزه.اما آخه اولا كه به قيافه ي هيچ كدوم از كسايي كه اونجان نمياد كه فقير اينا باشه...بعدشم يكي كه انقدر نيازمند باشه مدرسه ش تو فرمانيه و پاسداران اينا نيست.چون تمام كسايي كه اين حوضه ميان از مدرسه هاي اطرافن يعني اينجوري نيست كه از يه جاي دور حوضه ش بيفته اينجا..
حالا از اينش كه من حالا فقير شدم كه بگذريم.من يه 500 تومني تو كيفم داشتم كه مدت ها بود نگهش داشته بودم و خرجش نميكردم. اونم خب مسلما برده بود ديگه!

:(!خدايا هيچكي رو به حال خودش رها نكن.نذار كسي راه كج بره و به ابتذال كشيده بشه