Sunday, May 22, 2005

!اینم از اولین امتحان ترم
این همه میگفتن امتحان نهایی امسال سخته و فرادانشیه و از این چرت و پرتا این بود؟
!به نظر من نه تنها آسون بود بیخود هم بود
امروز من دیگه داشتم به خودم شک میکردم!!! همه قبل از امتحان داشتن تو سر و کله شون میزدن و 6 بار کتاب رو دوره میکردن و از اضطراب میمردن اون وقت من نه تنها عین خیالم نبود..برا خودم زده بودم زیر آواز!!
بعد یه نکته ی جالبه دیگه م این بود که پشت ورقه های امتحان تو نکاتش میدونین چی نوشته بود؟
:نوشته بود

:)) !!آوردن اسلحه و بی سیم و.... مجاز نیست

.!!نمیدونم کی قبلا این کارو کرده که به ذهنشون یه همچین چیزی رسیده

:))(دفعه ی قبل که من بردم تا جایی که من یادمه کسی نفهمیده بود که)
.خلاصه کلی من امروز خندیدم
راستی اینم بگم که ساختمونه مدرسه هه که رفته بودیم انقدر شل و ول بود که آدما که توش راه میرفتن همه جاش میلرزید انگار که زلزله اومده!!!اگه یه وقت خراب شد رو سرمون نگران من نباشید.

:))